Majowe spotkania z maszyną

Zapraszamy na majowe spotkania z maszyną!

Ania podzieli się z Wami swoją pasją – szyciem.

 Na pierwszych zajęciach pokaże jak łatwo i przyjemnie można uszyć prostą zabawkę nie posiadając na starcie żadnych umiejętności krawieckich. Jedyne co jest potrzebne to chęci i pozytywne nastawienie.

Można przyjść z dzieckiem, które wykazuje chęci do prac ręcznych. Dla bezpieczeństwa dziecko musi być pod opieką dorosłego.

 

Zapraszamy 19 i 26 maja

Wstęp wolny

 

Mam na imię Ania i od lat zajmuję się szyciem. Zaczynałam od szycia ręcznego ubranek dla swoich lalek, potem zaczęłam szyć lalki. Jak wchodziłam już w dorosłe życie zaczęłam szyć torby i poduszki a jak doczekałam się dzieci szyłam i nadal szyję dla nich różne stroje na bale przebierańców czy do przedstawień. Od dwóch lat prowadzę zajęcia z szycia w 3 Pokojach z Kuchnią – miejscu aktywności lokalnej na Białołęce. Ponadto prowadziłam zajęcia z szycia w wielu innych miejscach m.in. Kordegardzie czy w Warsztacie przy Placu Konstytucji dla różnych grup wiekowych od dzieci w przedszkolu przez klub młodych mam po grono emerytek. Moje prace oraz zdjęcia ze spotkań można obejrzeć na stronie http://www.annadruzd.pl.

Zajęcia będą w formie otwartej, każdy może przyjść ze swoim problemem do rozwiązania. Pomagam też w nauce korzystania z maszyny – można przyjść z własną albo skorzystać z tych na miejscu.  Ja ze swojej strony dysponuję pomysłami, wykrojami i materiałami do uszycia prostych form dla początkujących – zabawka, brelok, poduszka, torba.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

